Mitsubishi klima INVERTER MSZ-FH35VE 3.5kW 12ka

Top model u Mitsubishijevoj paleti referentni je uređaj za mnoge proizvođače. Novi model naprosto pršti inovacijama koje će vas zadiviti već na prvi pogled, a dovoljno je spomenuti kako je riječ o prvom klima uređaju koji je ušao u najviši energetski razred (A+++/A+++).

PODRUČJE

RADA

ENERGETSKA

EFIKASNOST

HLADNOod -10°C do +46°C TOPLOod -15°C do +24°C
SEER
SCOP
9,1 A+++
5,1 A+++

SEER (sezonska energetska učinkovitost) SCOP (sezonalni koeficijent učinkovitosti) PLASMA QUAD FILTER Nova generacija plasma filtera postavlja nove standarde u filtraciji i zaustavljanju bakterija, peludi i ostalih alergena iz zraka u prostoriji. 3D “I – SEE” SENZOR Kontrola temperature u prostoriji unutar 752 zone te konstantno prilagođavanje uvjetima rada. Prepoznaje odsutnost osoba, te automatski prelazi u režim uštede energije DVOSTRUKI ISPUH Četverostruke lamele ispuha omogućuju zavidne mogućnosti usmjeravanja zraka. Moguće je podešavanje ispuha na dvije razine prostora (npr. prizemlje i galerija) ŽIČANI DALJINSKI (OPCIJA) Modele FH je moguće spojiti na žičani daljinski upravljač uz pomoć uređaja MAC-397IF-E (dodatna oprema). Mogućnost On-Off kontakta bez dodatnog sučelja Prilikom odabira klima uređaja koji ćete koristiti za grijanje najvažniji kriterij je energetski razred u grijanju, odnosno SCOP (Seasonal Coefficient of Performance) koeficijent koji pokazuje koliko kW toplinske energije klima uređaj daje za svaki kW utrošene električne energije.

SKU: 923f6065d28c

Poruči preko shopa

Registruj se i poruči proizvod preko interneta, te ostvari dodatnih 15,00KM popusta.

Shop_kupon_15

Dostupno uz narudžbu

16 People watching this product now!
  • Dostava brzom poštom
  • iPhone-7Plus- Montaža obezbjeđena
  • Garancija na proizvod
  • Kupovina na rate

Način plaćanja:

Opis proizvoda

Mitsubishi klima INVERTER MSZ-FH35VE 12ka

VISOKA ENERGETSKA EFIKASNOST U SVAKOM TRENUTKU

Stalnim razvojem i usavršavanjem stvoreni su Mitsubishi klima uređaji najvišeg stepena efikasnosti koji postavljaju nove tehničke standarde. Dozvolite nam da vam predložimo hlađenje po vašoj mjeri!

Inverterska tehnologija

Inverterski kompresor glavna je karakteristika svakog modela Mitsubishi Electric klime. Mogućnost trenutnog prilagođavanja zahtjevima korisnika osigurat će najniži utrošak energije i samim time optimizirati režijske troškove.

“I – see” senzor

Kontrolira temperaturne razlike u prostoriji tako da je podijeli u 752 zone, te očitava temperaturu pri podu. Na taj se način osigurava optimalna potrošnja energije u svakom režimu rada. U slučaju da u prostoriji ne borave osobe, uređaj se prebacuje u režim uštede energije, te po povratku prve osobe u prostor vraća na zadane postavke.

DC rotacijski kompresor

S pravom japanska tehnologija slovi za svjetskog lidera! U sklopu evropske regulative o sezonskoj potrošnji klima uređaja, modeli japanskog proizvođač Mitsubishi klima a postavljaju standarde u rekordno niskoj potrošnji električne energije kojoj trenutno ne može konkurirati niti jedan proizvođač klimatizacijskih uređaja.

AKTIVNA OBRADA ZRAKA KOJEG UDIŠETE

Dok je u funkciji, klima uređaj prečišćava zrak koji udišu sve osobe u prostoru. Aktivni filterski sistemi omogućavaju da se iz zraka uklone nečistoće, bakterije i virusi, te vam osiguraju potpun komfor i ugodu.

MELCloud

MELCloud omogućuje upravljanje vašim klima uređajima putem pametnih telefona, tableta ili kompjutera. Povezivanje se vrši preko WiFi mreže, odnosno opcionalnog modula MAC-557IF-E.

Plasma filter

Snaga statičkog elektriciteta i plasma proizvedena u elektrodnoj jedinici hvataju bakterije, pelud i ostale alergene iz zraka, koji se tada neutraliziraju enzimom u samom filteru.

Econo Cool

Aktivacijom ‘Econo Cool’ funkcije, prilagođava se zračna struja tako da se kod
sniženja temperature za 2°C ne gubi osjećaj ugode, a ostvaruje se 20% uštede
u potrošnji električne energije.

Ovlašteni smo servis za montažu MITSUBISHI klima uređaja i invertera. Nudimo najveći izbor klima uređaja sa opcijom kupovine montaže, na našoj online trgovini. Odaberite u MENIJU kategoriju KLIMA UREĐAJI tu ćete pronaći proizvode klima uređaja, cijene usluga montaže u Zenici, savjetima o izboru klima uređaja, i načinu projekcije. Nudimo mogućnost BESPLATNE dostave za proizvode u vrijednosti od 1.000,00KM širom BiH.

Garantni rok na MITSUBISHI klima uređaje je 3 godine, uz obavezan godišnji servis. Garancija na uređaj se ne priznaje ukoliko uređaj nije montiran od strane ovlaštenog servisa i po pravilima struke.

Ukoliko niste sigurni da je MITSUBISHI  3.5kW odgovarajući kapacitet potrebnog klima uređaja za vašu namjenu, pročitajte naše savjete u članku “Kako odabrati klima uređaj?”

Ovlašteni smo za montažu klima uređaja na području cijele Bosne i Hercegovine. Nije toliko važno gdje kupujete klimu, važnije je ko vam vrši montažu. Trgovine nisu ovlaštene da budu davaoc garancije, i trebaju da dodijele najbliži ovlašteni servis koji ima ugovor da bi garancija na montirani uređaj bila validna.

Uz našu kupljenu klimu montažu vam može izvršiti naš servis ili najbliži ovlašteni servis kojeg vam dodjelimo, samo u tom slučaju garancija vrijedi. Montažu možete kupiti uz kupljenu klimu, termin montaže je maximalno 10 radnih dana od dana kupovine. Dodajte Standardnu montažu kao proizvod u košaricu, i platite skupa. Kontaktirat će vas call centar da potvrdi vašu kupovinu i montažu.

Ukoliko montažu izvrši neovlaštena osoba ili servis garancija na klima uređaj prestaje.

Ovlašteni smo montažni servis klima uređaja za brendove:

Dostava je BESPLATNA ukoliko kupite zajedno klima uređaj i montažu.

Napomena: Cijena na upit.

Ukoliko vam je potrebna montaža možete nas kontaktirati putem telefonskog poziva +387 61 887 444 VIBER, WHATS UP ili putem emaila: info@elfix.ba

Tehničke specifikacije

Istaknuto

Boja Klima uređaji se danas mogu naći u različitim bojama i stilovima koji se prilagođavaju različitim ukusima i interijerima. Nekoliko popularnih boja koje se često koriste za klima uređaje su: Bijela: Bijela boja je najčešća boja za klima uređaje jer se dobro uklapa u većinu interijera. Bijeli klima uređaji su obično diskretni i neupadljivi. Srebrna: Srebrna boja je popularna jer daje moderan i sofisticiran izgled klima uređaju. Ova boja se najčešće koristi za veće klima uređaje za komercijalne prostore, kao što su kancelarije, restorani i hoteli. Crna: Crna boja daje klima uređaju elegantan i modern izgled. Crni klima uređaji su popularni u moderno uređenim interijerima i često se koriste u kombinaciji s drugim crnim uređajima. Drveni izgled: Klima uređaji s drvenim izgledom su popularni za uređenje prostora u rustikalnom stilu ili za uređenje interijera koji koriste prirodne materijale poput drva. Pastelne boje: Klima uređaji u pastelnim bojama poput plave, zelene ili roze, su idealni za uređenje dječjih soba ili drugih prostora koji zahtijevaju živahniji izgled. Važno je napomenuti da izbor boje klima uređaja ne utječe na njegovu funkcionalnost, ali može biti važan estetski faktor u uređenju interijera. Važno je odabrati boju koja se uklapa u ostatak interijera i pruža ugodan vizualni dojam.

Bijela

Efikasnost H/G Energetska klasa kod klima uređaja ukazuje na to koliko je uređaj energetski efikasan u proizvodnji hlađenja i/ili grijanja, što se može izraziti kao omjer između snage koju uređaj koristi i koliko hlađenja i/ili grijanja proizvodi. Kod klima uređaja, energetska klasa se odnosi na SEER (Seasonal Energy Efficiency Ratio) i SCOP (Seasonal Coefficient of Performance) vrijednosti. SEER je omjer hlađenja koje uređaj proizvodi i energije koju troši tokom ljetne sezone, dok je SCOP omjer grijanja koje uređaj proizvodi i energije koju troši tokom zimske sezone. Klima uređaji se obično razvrstavaju u energetske klase od A+++ do D, pri čemu A+++ označava najveću energetsku efikasnost, a D najmanju. Klima uređaji s višom energetskom klasom troše manje energije za proizvodnju istog učinka u usporedbi s uređajima niže klase. To znači da klima uređaji s višom energetskom klasom troše manje električne energije i štede novac na računu za struju. Kada kupujete klima uređaj, trebate obratiti pažnju na energetsku klasu kako biste odabrali najefikasniji uređaj koji odgovara vašim potrebama. Klima uređaji s višom energetskom klasom mogu koštati više u početnoj investiciji, ali će dugoročno štedjeti novac na računu za struju.

A+++/A+++

Garancija Garancija za klima uređaje je pismena izjava proizvođača ili prodavca kojom se obvezuju na određeni period osigurati besplatnu popravku ili zamjenu uređaja u slučaju da se pojavi neki kvar koji je uzrokovan greškom u proizvodnji ili materijalu. Uobičajeno vrijeme garancije za klima uređaje varira između 1 i 5 godina, ovisno o proizvođaču i modelu uređaja. U sklopu garancije, proizvođač ili prodavac će besplatno popraviti ili zamijeniti uređaj ako se pojave problemi u tom periodu, uz uvjet da kvar nije uzrokovan nepravilnim korištenjem uređaja ili neispravnom instalacijom. Važno je napomenuti da garancija ne pokriva štete koje su uzrokovane neispravnom instalacijom, neodgovarajućim korištenjem ili nepažnjom korisnika, kao ni štete koje su nastale zbog prirodnih katastrofa, poput oluja, potresa ili poplava. U tom smislu, važno je pravilno koristiti i održavati klima uređaj kako bi se osigurala dugotrajnost i učinkovitost uređaja.

2 godine

Namjena Klima uređaji su uređaji za klimatizaciju koji se koriste za održavanje ugodne temperature, vlažnosti i kvalitete zraka u zatvorenim prostorima. Ovisno o modelu, klima uređaji se mogu koristiti za različite svrhe, uključujući: Hlađenje - Klima uređaji se najčešće koriste za hlađenje prostorija u vrućim ljetnim mjesecima. Klima uređaj radi tako da izvlači toplinu iz zraka u prostoriji i ispuhuje je van, čime se smanjuje temperatura zraka u prostoriji. Grijanje - Neki klima uređaji imaju funkciju grijanja koja omogućuje zagrijavanje prostorije u hladnijim zimskim mjesecima. Ovi uređaji rade tako da izvlače toplinu iz vanjskog zraka i prenose je u unutrašnjost prostorije. Ventilacija - Klima uređaji se mogu koristiti i za ventilaciju prostorije, što znači da se zrak filtrira, provjetrava i osvježava. Oslobađanje od vlage - Klima uređaji mogu osloboditi zrak u prostoriji od vlage, što je posebno važno u vlažnim područjima ili tijekom kišnih perioda. Dogrijavanje - Neke vrste klima uređaja imaju funkciju dogrijavanja koja omogućuje održavanje željene temperature u prostoriji. Važno je napomenuti da funkcije koje klima uređaji pružaju ovise o modelu uređaja i mogu se razlikovati od proizvođača do proizvođača. Prije kupovine klima uređaja, važno je razmotriti koje su funkcije potrebne i odabrati uređaj koji najbolje odgovara vašim potrebama.

Grijanje

Vrsta kompresora Kompresori su srce klima uređaja i oni su zaduženi za stvaranje rashladnog učinka. Postoje dva glavna tipa kompresora koji se koriste u klima uređajima: on-off kompresori i inverterski kompresori (engl. inverter compressor). Također postoji i hibridni tip, tzv. \"speed fix\" kompresor. On-off kompresori: Ovaj tip kompresora je najčešći u klima uređajima i funkcionira tako da se uključuje i isključuje kada se postigne temperatura koju korisnik želi u prostoriji. Uključivanje i isključivanje kompresora može dovesti do naglog osciliranja temperature u prostoriji, a također može biti prilično bučan. Inverterski kompresori: Inverterski kompresori su novija tehnologija i rade tako da stalno prilagođavaju brzinu rada kompresora ovisno o potrebama prostorije. To znači da će raditi brže kada je potrebno više hlađenja ili grijanja, a sporije kada je potrebno manje. Ovo rezultira stabilnijom temperaturom u prostoriji i manjim varijacijama u potrošnji energije. Inverterski klima uređaji su obično tiši od on-off uređaja. Speed fix kompresori: Speed fix kompresori su hibridni tip kompresora koji se mogu naći u nekim klima uređajima. Oni rade na sličan način kao on-off kompresori, ali imaju nekoliko različitih brzina rada koje se mogu odabrati prema potrebama korisnika. Ovi uređaji su obično tiši od on-off uređaja, ali nisu toliko precizni kao inverterski uređaji. Ukratko, glavne razlike između on-off i inverterskih kompresora su u načinu rada. Inverterski kompresori rade stalno i prilagođavaju brzinu rada ovisno o potrebama, dok on-off kompresori rade isključivo kada je potrebno i isključuju se kada je postignuta željena temperatura. Speed fix kompresori su hibridni tip koji nudi nekoliko različitih brzina rada. Odabir tipa kompresora ovisi o vašim potrebama i preferencijama, a važno je uzeti u obzir i druge faktore kao što su potrošnja energije, buka i cijena uređaja.

Inverter

WiFi opcija Wi-Fi modul na klima uređajima omogućava daljinsko upravljanje klima uređajem putem mobilne aplikacije ili preko interneta, što korisnicima omogućava fleksibilnost i udobnost pri upravljanju uređajem. Kada je Wi-Fi modul instaliran na klima uređaju, korisnik može preuzeti aplikaciju za daljinsko upravljanje koja se može instalirati na pametni telefon ili tablet. Korištenjem ove aplikacije, korisnik može kontrolirati klima uređaj putem svog uređaja, čak i kada nije kod kuće. To znači da korisnik može podesiti temperaturu prije nego što se vrati kući, što mu omogućava da uđe u ugodno rashlađen ili zagrijan dom. Također, korisnik može uštedjeti energiju i novac podešavanjem temperature klima uređaja prema svom rasporedu i navikama. Osim toga, Wi-Fi modul omogućava daljinsko praćenje i dijagnostiku klima uređaja, što može biti korisno za održavanje i rješavanje problema. Korisnik može dobiti obavijesti o kvarovima i statusu klima uređaja, a ako se pojavi neki problem, korisnik može kontaktirati stručnjaka koji će mu pomoći riješiti problem. Ukratko, Wi-Fi modul na klima uređajima pruža korisnicima fleksibilnost i udobnost daljinskog upravljanja uređajem, omogućava uštedu energije i novca, te olakšava održavanje i rješavanje problema.

WIFI ready

Brend Riječ \"brend\" (eng. \"brand\") se odnosi na imidž, identitet ili prepoznatljivost neke tvrtke, organizacije, proizvoda ili usluge na tržištu. Brend predstavlja način na koji se ta tvrtka, organizacija, proizvod ili usluga razlikuje od konkurencije i kako se percepira među potrošačima. Brend obično uključuje ime tvrtke ili proizvoda, logotip, slogane, dizajn ambalaže, marketinške poruke i sve druge elemente koji čine prepoznatljivost na tržištu. Cilj brendiranja je stvoriti pozitivnu percepciju i vrijednost za potrošače, kako bi se povećala lojalnost prema brendu i povećala prodaja proizvoda ili usluga.

Mitsubishi