MITSUBISHI KLIMA INVERTER EF 4,2kW (14-ka)

HLADNOod -10°C

do +46°C

TOPLOod -15°C

do +24°C

SEER
SCOP
8,5 A+++
4,7 A++
SKU: eeef2a37bf18

Poruči preko shopa

Registruj se i poruči proizvod preko interneta, te ostvari dodatnih 15,00KM popusta.

Shop_kupon_15

Dostupno uz narudžbu

14 People watching this product now!
  • Dostava brzom poštom
  • iPhone-7Plus- Montaža obezbjeđena
  • Garancija na proizvod
  • Kupovina na rate

Način plaćanja:

Opis proizvoda

Kućanski klima uređaji Mitsubishi Electric MSZ-EF serije Standard – pouzdani, moderni uređaji koji imaju visoku klasu energetske efikasnosti, imaju optimalan funkcionalni set i nizak zvučni pritisak.

Linija split sistema opremljena je novom bežičnom kontrolnom pločom sa indikatorom pražnjenja baterije. Pored toga, opremljen je i tjednim tajmerom, koji vam omogućava podešavanje do četiri akcije tokom dana.

ECONO COOL NAČIN RADA

Poznato je da povećanje ciljne temperature za samo 20 ° C u režimu hlađenja može smanjiti potrošnju električne energije za 20%. Kako osoba ne bi primijetila porast temperature i nastavila se osjećati ugodno, postoji poseban algoritam za rolete. Zrak se naizmjenično dovodi vodoravno i okomito prema dolje. Intervale između ciklusa i trajanje ciklusa izračunava mikroprocesor, na osnovu temperature isparivača i trenutne temperature u sobi.

INDIKATOR PRAŽNJENJA BATERIJE

Daljinski upravljač je opremljen indikatorom pražnjenja baterije. Kada se baterije isprazne, indikator se uključuje, obavještavajući korisnika o potrebi njihove zamjene. Obično komplet baterija radi godinu dana.

ŠTEDIM NAČIN RADA

Način “Štedim” omogućuje vam spremanje 2 seta postavki: ciljne temperature, brzine ventilatora i smjera protoka zraka. Jedan set je za režim hlađenja (ili ECONO COOL režim), drugi je za režim grejanja vazduha. Ako u normalnom radu pritisnete tipku “Sprema” na kontrolnoj ploči, prebacit ćete se na prethodno spremljene postavke koje odgovaraju načinu rada. Ponovnim pritiskom na tipku sistem se vraća na prethodne postavke. Ovu je funkciju prikladno koristiti za brzo prebacivanje sistema u unaprijed postavljeni ekonomični način rada, na primjer, sa ciljanom temperaturom za 2-3 ° C višom u režimu hlađenja i za 2-3 ° C nižom u režimu grijanja, kao i za često štedenje korištene postavke. Za razliku od uobičajenog načina grijanja,

3D i-see Sensor™ Technology for Today's Smart Home - Mitsubishi Electric Cooling & Heating Blog

AUTOMATSKI NAČIN RADA

U automatskom načinu rada sustav bira način rada (hlađenje ili grijanje), ovisno o razlici između ciljne temperature i sobne temperature. Kako promijeniti metodu, događa se ako je temperaturna razlika veća od 2 ° C i traje 15 minuta.

UGRAĐENI TJEDNI TAJMER

Tajmer vam omogućava da postavite do 4 radnje tokom dana: uključivanje / isključivanje i promjenu ciljne temperature.

How to Use Your Heat Pump Timer Functions | Mitsubishi Heavy Industries

DVIJE VODILICE PROTOKA SA NEZAVISNIM POGONOM

Gornja i donja vodilica protoka zraka opremljene su odvojenim pogonskim motorima. To vam omogućava ugodniju raspodjelu zraka u sobi. U režimu hlađenja, vazduh je usmeren da se nadopunjuju kako bi povećali površinu – dva ventila rade kao jedan veliki, stvarajući vodoravni protok ohlađenog vazduha, koji ne pada na korisnika. U načinu grijanja vodilice su postavljene tako da se izlaz jedinice sužava. Kao rezultat, brzina protoka se povećava, a topli zrak usmjerava se u donji dio prostorije, zagrijavajući stopala.

Mitsubishi Electric i-see sensor - Klima centar Zadar - Arija Nova

NISKA POTROŠNJA ENERGIJE U ISKLJUČENOM STANJU

Ako je klima uređaj priključen na električnu mrežu, ali ga kontrolna ploča ne uključuje, tiskana ploča vanjske jedinice klima uređaja troši električnu energiju. Modeli vanjskih jedinica MUZ-EF VE opremljeni su dodatnim sistemom koji isključuje krugove napajanja tokom zastoja klima uređaja, značajno smanjujući potrošnju energije u režimu mirovanja.

 

Ovlašteni smo servis za montažu MITSUBISHI klima uređaja i invertera. Nudimo najveći izbor klima uređaja sa opcijom kupovine montaže, na našoj online trgovini. Odaberite u MENIJU kategoriju KLIMA UREĐAJI tu ćete pronaći proizvode klima uređaja, cijene usluga montaže u Zenici, savjetima o izboru klima uređaja, i načinu projekcije. Nudimo mogućnost BESPLATNE dostave za proizvode u vrijednosti od 1.000,00KM širom BiH.

Garantni rok na MITSUBISHI klima uređaje je 3 godine, uz obavezan godišnji servis. Garancija na uređaj se ne priznaje ukoliko uređaj nije montiran od strane ovlaštenog servisa i po pravilima struke.

Ukoliko niste sigurni da je MITSUBISHI  EF  serija 4.5kW odgovarajući kapacitet potrebnog klima uređaja za vašu namjenu, pročitajte naše savjete u članku “Kako odabrati klima uređaj?”

Ovlašteni smo za montažu klima uređaja na području cijele Bosne i Hercegovine. Nije toliko važno gdje kupujete klimu, važnije je ko vam vrši montažu. Trgovine nisu ovlaštene da budu davaoc garancije, i trebaju da dodijele najbliži ovlašteni servis koji ima ugovor da bi garancija na montirani uređaj bila validna.

Uz našu kupljenu klimu montažu vam može izvršiti naš servis ili najbliži ovlašteni servis kojeg vam dodjelimo, samo u tom slučaju garancija vrijedi. Montažu možete kupiti uz kupljenu klimu, termin montaže je maximalno 10 radnih dana od dana kupovine. Dodajte Standardnu montažu kao proizvod u košaricu, i platite skupa. Kontaktirat će vas call centar da potvrdi vašu kupovinu i montažu.

Ukoliko montažu izvrši neovlaštena osoba ili servis garancija na klima uređaj prestaje.

Ovlašteni smo montažni servis klima uređaja za brendove:

Dostava je BESPLATNA ukoliko kupite zajedno klima uređaj i montažu.

Napomena: Cijena na upit.

Ukoliko vam je potrebna montaža možete nas kontaktirati putem telefonskog poziva +387 61 887 444 VIBER, WHATS UP ili putem emaila: info@elfix.ba

Tehničke specifikacije

Istaknuto

Brend Riječ \"brend\" (eng. \"brand\") se odnosi na imidž, identitet ili prepoznatljivost neke tvrtke, organizacije, proizvoda ili usluge na tržištu. Brend predstavlja način na koji se ta tvrtka, organizacija, proizvod ili usluga razlikuje od konkurencije i kako se percepira među potrošačima. Brend obično uključuje ime tvrtke ili proizvoda, logotip, slogane, dizajn ambalaže, marketinške poruke i sve druge elemente koji čine prepoznatljivost na tržištu. Cilj brendiranja je stvoriti pozitivnu percepciju i vrijednost za potrošače, kako bi se povećala lojalnost prema brendu i povećala prodaja proizvoda ili usluga.

Mitsubishi