Ko je Hisense?

PROFIL KOMPANIJE

Hisense je velika korporacija za elektroničke informacije iz Kine osnovana 1969. Hisense posjeduje Hisense Appliance i Hisense Kelon Appliance, dvije kompanije koje kotiraju na berzi. Hisense je također jedina grupa poduzeća u Kini koja ima tri dobro poznata zaštitna znaka poput Hisense, Kelon i Ronshen.

Dana 8. januara 2003. godine, Quingdao Hisense/Hitachi airconditioning Systems Co, osnovan je sa dvofaznom građevinskom površinom koja zauzima ukupno 58368m 2To je zajedničko ulaganje između Hisense grupe i Hitachi Appliances Inc, za proizvodnju klima uređaja, razvoj tehnologije, marketing i usluge. Hisense/Hitachi ima visoko razvijeno proizvodno postrojenje sa objektima za osiguranje kvaliteta. Hisense/Hitachi kontinuirano razvija nove komercijalne klima uređaje kako bi držao korak sa velikom potražnjom za naprednom tehnologijom, visokim specifikacijama i visokokvalitetnim klimatizacijskim sistemima. S vodećim dizajnom, neusporedivom uslugom i profesionalnim upravljanjem, Hisense/Hitachi proizvodi najnaprednije tehnologije centralnog klimatiziranja u Kini, a zatim distribuira te sisteme na svjetsko tržište, vodeći kinesku CAC tehnologiju na viši nivo i time stvarajući bolje ekološke okruženje.

U 2013. godini Filibiz Investment (Pty) Ltd je stekao distribucijska prava za HISENSE VRF i WINTAIR sisteme za klimatizaciju na tržištu Južne Afrike . Odluka o predstavljanju ovih marki u skladu je s potrebom opsluživanja cijelog tržišta HVAC -a u Južnoj Africi sa početnog ekonomskog stajališta, sve do vrhunskih visoko specificiranih aplikacija.

Hisense grupa jedan je od najvećih kineskih proizvođača klima uređaja koji je 2007. godine stekao kontrolni udio u tvornici Kelon. Značajno je da Hisense ima 49% vlasničkog udjela sa Hitachi Japanom, a to povezivanje jasno je vidljivo u kvaliteti gotovog proizvoda. Nadalje, ovo partnerstvo pokazalo se uspješnim jer je marka HISENSE porasla u kvaliteti i prihvaćanju na tržištu u cijelom svijetu.

Na tržištu južne Afrike brend HISENSE i WINTAIR čine dio iste grupe kompanija koje distribuiraju marke Petra, Berlimo i Mitsubishi Electric. Najvažnije, etos svih marki koje se distribuiraju unutar grupe je isporuka visokokvalitetne opreme za klimatizaciju , pomoćnog pribora i slično podržane izuzetnom tehničkom podrškom i sveobuhvatnim asortimanom rezervnih dijelova.

Grupa u cjelini postavila je ciljeve partnerstva s međunarodnim markama i tvornicama koje imaju dugoročnu predanost svim svojim prodajnim uredima diljem svijeta, osiguravajući da se u rezervnim dijelovima i rezervnim dijelovima može uživati i u budućnosti životnog vijeka proizvoda .

Leave a Reply