Početna stranica » Podne klime
Showing all 3 results
Filter by price
Podne klime
FUJITSU PODNA KLIMA INVERTER AGYG 12 LVC 3.5kW (12ka)
KM 2,600.00
Brend Riječ \"brend\" (eng. \"brand\") se odnosi na imidž, identitet ili prepoznatljivost neke tvrtke, organizacije, proizvoda ili usluge na tržištu. Brend predstavlja način na koji se ta tvrtka, organizacija, proizvod ili usluga razlikuje od konkurencije i kako se percepira među potrošačima. Brend obično uključuje ime tvrtke ili proizvoda, logotip, slogane, dizajn ambalaže, marketinške poruke i sve druge elemente koji čine prepoznatljivost na tržištu. Cilj brendiranja je stvoriti pozitivnu percepciju i vrijednost za potrošače, kako bi se povećala lojalnost prema brendu i povećala prodaja proizvoda ili usluga. |
Fujitsu |
---|
FUJITSU PODNA KLIMA INVERTER AGYG09LVC AOYG09LVC 2.6/3.5kW (9ka)
KM 2,200.00
Brend Riječ \"brend\" (eng. \"brand\") se odnosi na imidž, identitet ili prepoznatljivost neke tvrtke, organizacije, proizvoda ili usluge na tržištu. Brend predstavlja način na koji se ta tvrtka, organizacija, proizvod ili usluga razlikuje od konkurencije i kako se percepira među potrošačima. Brend obično uključuje ime tvrtke ili proizvoda, logotip, slogane, dizajn ambalaže, marketinške poruke i sve druge elemente koji čine prepoznatljivost na tržištu. Cilj brendiranja je stvoriti pozitivnu percepciju i vrijednost za potrošače, kako bi se povećala lojalnost prema brendu i povećala prodaja proizvoda ili usluga. |
Fujitsu |
---|
FUJITSU PODNA KLIMA INVERTER AGYG14LVC AOYG14LVC 4.2/5.2kW (14ka)
KM 2,600.00
Brend Riječ \"brend\" (eng. \"brand\") se odnosi na imidž, identitet ili prepoznatljivost neke tvrtke, organizacije, proizvoda ili usluge na tržištu. Brend predstavlja način na koji se ta tvrtka, organizacija, proizvod ili usluga razlikuje od konkurencije i kako se percepira među potrošačima. Brend obično uključuje ime tvrtke ili proizvoda, logotip, slogane, dizajn ambalaže, marketinške poruke i sve druge elemente koji čine prepoznatljivost na tržištu. Cilj brendiranja je stvoriti pozitivnu percepciju i vrijednost za potrošače, kako bi se povećala lojalnost prema brendu i povećala prodaja proizvoda ili usluga. |
Fujitsu |
---|